Kotiarestissa

09.04.2017 19:21

Wwuff! Eilen olin irtaallaan liekastani. Kaksi mukavaa ihmistä kulki tietä pitkin.Menin tervehtimään heitä. Luulin, että he tulevat meille. Kulkijat jatkoivat matkaansa ja lyöttäydyin heidän kimppaan. Emäntä siivosi uutta koirankoppia eikä ollut ehtinyt käyttää minua lenkillä.

Oli mukavaa taivaltaa kaverien kanssa. He eivät olleet vielä kovin iäkkäitä. He yrittivät husia minua pois, mutta enhän minä minnekään lähtenyt. Nyt ollaan seikkailuretkellä! Tulimme isommalle tielle. Haistelin välillä jälkiä, mutta palasin aina uusien ystävieni luokse.

Sitten kiukkuinen emäntä porhalsikin luoksemme. Antoi ensin nameja ja ottikin sitten minut kiinni. Emäntä jutteli jotain uusien ystävieni kanssa ja sitten lähdimme kotiin.. Nyt on emäntä pitänyt minua koko päivän kiinni. Emäntä torui, etten saisi lähteä ohikulkijoiden matkaan.

Yhteystiedot

Mustin Päiväkirjasta ylapihantila@gmail.com