Liukastelua

07.12.2015 18:51

Minä luulen, että emännillä on jokin salajuoni minua kohtaan: aina, kun jotain jännää on tulossa, joudun kotiarestiin! Eilenkin minut houkuteltiin sisälle. Sitten tuli autoja ja ihmisiä meni uuteen koirankoppiin. MINÄ EN TAASKAAN PÄÄSSYT MUKAAN! Miksi minä aina saan vasta jälkeenpäin tutkia jälkiä? Nehän ovat vanhentuneita!

Tänään kävin emännän kanssa lenkillä. Oli tosi liukasta. Jään päälle satoi lunta. Minulla on "neliveto". Jos yksi tai kaksi tassua liukastaa, pysyn kuitenkin pystyssä. Emäntää nauratti toikkaroidessani jäisellä tiellä. Emäntä hiljaa hipsutteli potkurin avulla, minä menin kaukana edessäpäin. Emme edenneet pitkälle kun emäntä kyllästyi liukasteluun ja kännyimme takaisin. 

Kävimme vielä uutta koirankoppia katsomassa. Siellä on myös liukkaat lattiat ja vielä matot päällä.  Aina kun käyn siellä, liukastelen kaikki matot mytyille joka huoneessa. Kyllä luistaa koirulin käpälän alla!

Yhteystiedot

Mustin Päiväkirjasta ylapihantila@gmail.com